Wedstrijdverslagen

Klik hier de fotopagina E2

Klik hier voor de programma, uitslagen en standen E2

Klik hier voor het gastenboek E2

Het seizoen voorjaarsseizoen 2011 is ten einde.

Het is dit jaar voor onze jongens niet een goed jaar gebleken. Hier en daar liet het geluk ons wat in de steeken op andere momenten lag het aan het team zelf. Er werd niet altijd even goed gevoetbald en de inzet liet helaas ook wel eens te wensen over.

Dit hoort bij de ontwikkeling van de jeugd, ook professionele clubs hebben hier last van.

Ondanks alle tegenslagen en het uitblijven van resultaten hebben de jongens wel altijd als team gefunctioneerd, dat is een goed uitgangspunt voor de komende jaren.

Het elftal zal volgend jaar niet meer volledig bij elkaar zijn, Stijn en Dylan gaan het komende seizoen naar de D, de verdere invulling zal nog wel komen.

Langs deze weg wil ik alvast de spelers en leiders van E2 bedanken voor hun inzet gedurende het afgelopen jaar, heel veel succes voor het volgende seizoen.

de e2 reporter.

Historie AJC`96